Sunday 15 February 2015

توضیح الکلام سے علوم حدیث کے فوائد کا اشاریہ


تالیف : فضیلۃ الشیخ ابن بشیر الحسینوی حفظہ اللہ التقریب لعلوم شیخ ارشاد الحق اثری حفظہ اللہ ہر اہل علم جانتا ہے کہ توضیح الکلام اصول حدیث اور جرح وتعدیل پر مشتمل ہے اس سے ایک اصول یا کسی راوی پر بحث تلاش کرنے کے لئے ساری فہرست دیکھنی پڑتی ہے اس لئے قارئین کی سہولت کی خاطر توضیح الکلام میں موجود اصول حدیث ،جرح وتعدیل وغیرہ کی ایک جامع فہرست تیار کر رہا ہوں تاکہ جو چیز کسی بھائی نے دیکھنی ہو وہ اس فہرست میں دیئے گئے صفحہ کھولے اور اپنی مطلوبہ بحث کا مطالعہ کرے ۔ فائدہ :یہ کام شیخ اثری حفظہ اللہ کی تمام کتب پر کرنا ہے ابتداء راقم توضیح الکلام سے کر رہا ہے ۔ان شاء اللہ

6 comments:

  1. احناف کی کتب پر تبصرہ
    تدقیق الکلام
    :توضیح الکلام
    ص:٢٦
    ۔۔۔۔۔۔۔
    علماء احناف کا محدثین کے متعلق انداز
    ت ک:٢٧
    کیا کتاب الام نا قابل اعتبار کتاب ہے ؟
    ت ک:٣٢
    علماء احناف کی خیانتیں
    وھو ضعیف کا اضافہ ۔ت ک :٢٨
    نافع بن محمود مجھول من الثالثہ ۔ت ک :٢٩
    سلیمان تیمی اورقتادہ کے متابع ہیں ِ؟ ت ک :٣٠

    ReplyDelete
  2. رواۃ پر بحث
    محمد بن اسماعیل بخاری الامام کا مقام :ت ک :١٠٦
    محمد بن اسماعیل بخآری الامام اور مومل بن اسماعیل :ت ک : ٥٦٠

    اسامہ بن زید لیثی :ت ک :٩٩٠
    اسرائیل کی ابو اسحاق سے روایت :ت ک :٧٨٧
    اسما عیل بن عیاش :ت ک : ١٩٧
    معمر کے تفردات کا حکم :ت ک :١٣١
    علاء بن عبدالرحمن پر جرح کا جواب :ت ک :١٦٦
    جعفر بن میمون :ت ک :١٣٧
    ربیعہ بن حارث دو ہیں :ت ک :١٧٩
    حماد بن ابی سلیمان کی حیثیت :ت ک :١٠٢٢

    محمد بن حمیر :ت ک:١٩٥
    محمد بن ابان صحیح بخاری کا راوی نہیں:ت ک :٩٩٧
    عبد اللہ العمری :ت ک :١٩٦

    ولید بن مسلم پر اعتراض کا جواب :ت ک :٢٨٧
    جابر جعفی :ت ک:٩٢٣
    لیث بن ابی سلیم :ت ک :٩٢٣
    حسن بن عمارہ متروک ہے :ت ک: ٩٢٨

    علاء بن حارث پر جرح کا جواب :ت ک :٢٩٢
    محمد بن متکوکل پر جرح کا جواب :ت ک :٢٩٤
    بقیہ بن ولید پر جرح کا جواب : ت ک :٢٩٦
    ہیثم بن حمید پر جرح کا جواب : ت ک : ٣٠١
    محمد بن مبارک پر جرح کا جواب :ت ک :٣٠٢
    مکحول دمشقی پر جرح کا جواب :ت ک :٣٠٦
    زہیر کی ابواسحاق سے روایت :ت ک:٧٨٥
    مکحول استاذ امام ابی حنیفہ :ت ک :٣٠٨
    مکحول اصطلاحی مدلس نہیں :ت ک : ٣١٠
    عبداللہ بن عمرو بن الحارث :ت ک :٣٢٣
    سوید بن سعید پر جرح :ت ک :٩٧٧
    نافع بن محمود پر اعتراض کا جواب :ت ک :٣٣٣
    زہری پر تدلیس کا الزام ۔ت ک :٣٥٨

    عکرمہ بن عمار کی توثیق : ت ک :٣٩٨
    خالد الحذاء کی توثیق : ت ک :٣٨٩
    عمرو بن شعیب عن ابیہ عن جدہ :ت ک :٤٠٠
    مالک بن یحیی النکری :ت ک : ٤١٨
    تیمی :ت ک:
    ٤٢٣
    شعبہ کی اپنے مشائخ سے روایات :ت ک :٤٢٩
    زیاد بن عبداللہ البکائی : ت ک :٤٣٨
    ابو جعفر عیسی بن ماہان :ت ک :٤٣٨
    لیث بن سلیم :ت ک :٤٤٤
    شریک القاضی :ت ک :٤٤٣
    عیزار کی وفات کب ہوئی :ت ک :٤٦٣
    حماد بن ابی سلیمان کا مسلک :ت ک :٤٨٧
    مکحول دمشقی :ت ک :٤٨٧
    المحاربی کون ھے ؟ :ت ک :٥١٨
    داود بن ابی ہند :ت ک :٥٢٠

    عبداللہ بن صالح کاتب اللیث :ت ک : ٥٢٤
    مومل بن اسما عیل منکر لحدیث نہیں :ت ک :٥٥٧
    موسی بن اسمعیل :ت ک:٥٨٢

    تفتازانی کون تھا ؟ ت ک :٦٢٢
    سلیمان تیمی ثقہ تھے اور احفظ نہ تھے :ت ک :٦٦٧

    قتادہ کی تدلیس :ت ک :٣٠
    قتادہ کے ثقہ شاگرد کون ہیں :ت ک :٦٦٧
    سلیمان تیمی قتادہ کے حفاظ تلامذہ میں شمار نہیں ہوتے :ت ک :٦٦٥

    سہل نہیں سری ھے :ت ک :٦٧٨
    قتادہ مدلس ہے ت ک:٦٨٨
    محمد بن اسحاق عکاشی اندلسی :ت ک :٩٥٩
    مکحول کا حضرت محمود رضی اللہ عنہ اور ان کے بیٹے سے سماع :ت ک :٣١٥
    عبداللہ بن نافع بن عمیاء مجھول ہے ؟ :ت ک :١٧٧
    ہشیم مدلس ہیں :ت ک :١٠٨٢
    یحی بن سلام پر علامہ طحاوی کا کلام :ت ک :٩٧٥
    ابن اسحاق اور ائمہ حدیث :ت ک :٢١٦
    ابن اسحاق کی تو ثیق : ت ک :٢٥٠
    ابن اسحاق کے متعلق حنفی اکابر کی آراء : ت ک : ٢٦٦
    ابن بجاد مجہول ہے :ت ک :١٠١٣
    احناف کا ابن اسحاق کی روایات سے استدلال :ت ک :٢٧٨

    ابن ابی لیلی کا حضرت بلال سے سماع نہیں :ت ک :٩٨٢
    ابن عجلان سیئ الحٍفظ ہیں :ت ک :٧٢٤
    ابن عجلان مدلس ہیں : ت ک:٧٢٥
    ابن اخی الزھری کی زہری سے روایات :ت ک :٧٧٣
    ابن لھیعہ پر اعتراض کاجواب :ت ک :١٩٠
    ابن لہیعہ کے بارے میں علامہ عینی کا رویہ :ت ک :٦١١
    ابو اسحاق مدلس ھے :"ت ک:٧٨٤

    ابواسحاق مختلط بھی ہے :ت ک:٧٨٤
    ابن جوصاء پر جرح کا جواب :ت ک :٢٩١
    ابوحنیفہ پر راوی حدیث ہونے کی حیثیت سے محدثین کا کلام :ت ک :٩٣١

    ابو عوانہ کے کذاب اور متروک راوی :ت ک :٦٦٧
    ابوقلابہ مدلس ہے ؟ ت ک :٣٧٢
    ابو نعیم کس کی کنیت ہے ؟ :ت ک:٣٢٧

    ابوالولید مجہول ہے :ت ک:٩٥٣

    ReplyDelete
  3. س ف سے مراد :مولانا سرفراز صفدر اپنی کتب کے آئینے میں ہے
    محمد بن مبارک پر جرح ؟:س ف :٥١
    مکحول دمشقی امام : س ف :٥٢
    عبدالرحمن بن ثروان : س ف :٥٣
    علاء بن عبدالرحمن :س ف :٥٣
    ولید بن مسلم : س ف :٥٣
    عبید اللہ بن عمرو الرقی : س ف :٥٤
    سعید بن عامر الضبی : س ف :٥٤
    علاء بن حارث : س ف :٥٥
    قتادہ :س ف :٥٩

    عبدالرزاق صنعانی :س ف :٦٥
    ابن جریج : س ف :٦١
    ابو بکر ابن خویز مندہ :س ف:٦٩
    سلمہ بن کہیل :س ف :٧٣
    ابراہیم بن منذر :س ف :٧٥
    احمد بن عمیر بن جو صاء :س ف :٨٠
    احمد بن صالح المصری :س ف :٨٣
    داود بن ابی ہند : س ف :٨٥
    ابو احمد الزبیری : س ف :٨٧
    ہیثم بن حمید دمشقی : س ف:٨٩
    محمد بن حمیر الحمصی :س ف:٨٩
    محمد بن عباس :س ف :٩١
    احمد بن مہدی :س ف :٩٢
    ابو علی بن ابراہیم :س ف :٩٢
    یعقوب بن سفیان فسوی : س ف :٩٢
    عبید اللہ بن عمر العمری :ص ف :٩٣
    عمرو بن عثمان الحمصی :س ف :٩٣
    عبدالرحمن بن اسحاق واسطی :س ف :٩٥
    موسی بن اسماعیل:س ف :٩٨
    عثمان بن عمر :س ف :٩٨
    قتادہ مدلس ہے :س ف :٢٢٤
    کلبی :س ف :١٠٠
    قرہ بن عبدالرحمن :س ف :١٠٠
    ابو جعفر عیسی بن ابی عیسی ماہان الرازی :س ف :١٠١
    عبدالرحمن بن اسحاق مدنی :س ف: ١٠٢
    حسن بن زیاد لولوی : س ف :١٠٣
    ابو الصہباء :س ف :١٠٦
    شریک بن عبداللہ القاضی :س ف :١٠٧
    ابن لہیعہ :س ف :١٠٨
    اسامہ بن زید اللیثی :س ف :١٠٩
    عیسی بن جاریہ :س ف :١١٢
    محمد بن اسحاق :س ف :١١٣
    مکحول دمشقی کی تدلیس :س ف :١٢٦
    کثیر بن عبداللہ عن ابیہ عن جدہ :س ف:١٢٧
    اسماعیل السدی : س ف:١٢٧
    اسباط بن نصرن الہمدانی :س ف :١٢٨
    عکرمہ بن عمار :س ف :١٢٩
    زہیر عن ابی اسحاق :س ف:١٣١
    ابوقلابہ کی تدلیس :س ف :١٣٢
    نعیم بن حماد :س ف :١٣٢
    اسماعیل بن عیاش :س ف :١٣٤
    ابن جریج :س ف :١٣٧
    عمرو بن شعیب عن ابیہ عن جدہ :س ف:١٤٠
    لیث بن ابی سلیم:س ف :١٤٣
    سلیمان شاذکونی:س ف:١٤٤
    محمد بن جابر یمامی :س ف :١٤٦
    محمد بن حمید الرازی :س ف :١٤٧
    عبدالرحمن بن اسحاق :س ف:١٦٣
    عبداللہ بن سعید :س ف:١٦٥
    یوسف بن خالد السمتی :س ف :١٦٦
    عیسی بن مسیب :س ف :١٦٧
    شعیب بن مینمون:س ف:١٧٣
    یحی بن متوکل :س ف:١٧٥
    کثیر النواء :س ف:١٧٥
    حجاج بن تمیم:س ف:١٧٦
    عبدالحمید بن جعفر:س ف :١٩٩
    صدر الائمہ مکی : س ف :١٠٤

    ReplyDelete
    Replies
    1. اسلام علیکم ورحمتہ اللہ سر مجھے صرف محمد بن جابر حنفی یمامی کے اوپر کوئی پوسٹ ہے تو لنک بھیجیں دیں رفع الیدین کی جب وہ مکہ اور یمامہ میں تھے تو صدوق تھے

      Delete
    2. میرا gmail. shahbazsharif247@gmail.com

      Delete
  4. اصول حدیث کی بحوث
    مولانا صفدر کے چند اصول
    ١:جرح و تعدیل میں جمہور کی پیروی س ف:١٨
    ٢:بدعتی کی روایت :س ف:٢٠
    ٣:کسی محدث کی روایت راوی کی توثیق کا باعث نہیں :س ف:٢١
    ٤:مختلف راوی حسن درجہ کا ہوتا ہے :س ف :٢١
    ٥:ثقہ کی زیادتی قبول ہے :س ف:٢٢
    علی یدی عدل کا مفہوم :س ف:٣٥
    لین الحدیث کا مفہوم :س ف:٣٧
    صحیحین اور علی شرط الشیخین کا فرق:س ف:٣٨
    صاحب مناکیر اور منکر الحدیث کا فرق :س ف :٤٠
    فی حدیثہ نظر اور فیہ نظر کا فرق :س ف:٣٩
    وہم اورتغیر میں فرق :س ف:٤١
    ثقہ مختلط راوی کا اختلاط مضر نہیں :س ف:٤٢
    رجالہ رجال الصحیح کہا جائے تو حدیث صحیح ہوتی ہے ؟:س ف:٤٣
    رجل لم یسم کے معنی مجہول راوی کرنا؟:س ف:٤٤
    رجالہ موثقون کے معنی راوی ثقہ کرنا ؟:س ف :٤٥
    سند جید ہو تو روایت محفوظ ہی ہوتی ہے ؟:س ف:٥٠

    ReplyDelete